Utgången och kalaset :D

I fredags blev det utgång med Lovisa och några till ifrån klassen. Vi missade förfesten men det gjorde inte så mycket det blev en grym kväll iaf. Shotade Mintuu med klassen vid tolvslaget då Lovisa blev hela 19 år, Grattis!!
 
Vakande i det skick som jag förtjänade antar jag :P Men det var inte tid för att slöa. Jag och Ann skulle fira Lovisa med tårta och middag så det var bara att släpa sig upp och ta bussen in till stan. Väl på bussen så började personen brevid prata med Bakis Annica. Visade sig att han var Mormon från USA och ville konvertera mig till kristendomen... HAAHA som om jag skulle vara rätt person för det :D 
 
 
 Vi gjorde Pulledchicken i stenugnsbakat bröd med grönsaker och sen hade jag och Ann gjort en tårta med citronlikörmarinerade jordgubbar i med en lemoncurd på. MUMS! Men när baksmällan började släppa så tog nervositeten över. För kl 19 skulle vi till Polefit studion där jag gjorde min första uppvisning. Jag skakade av nervositet. Ca 20-30 personer tittade på mig när jag stog i mitten av rummet. Och när jag värmde upp märkte jag att kläderna jag skulle dansa i gav noll i grepp.. Men uppträdandet gick ändå bra! Inte perfekt men bra iaf. Jag tillägnade dansen till Lovisa som present och hade en Happy Birthday låt som jag dansade till. Hon blev superglad :D Sen fick vi se dom andra dansa. En ifrån min grupp körde och han var jätte bra. Och två tjejer från nivå tre gjorde ett numer tillsammans. Sen kom profsen Svetlana och Zaida. Svetlana var grym jag tror att hon går nivå 4 eller 5. 5 är högsta nivån. Och Zaida äger studion så hon är typ nivå 8.. Deras uppvisning finns på youtube. 
 
Här är en länk till Zaidas uppvisning. Jag vet vart jag vill komma iaf ;)
http://www.youtube.com/watch?v=SkXvzkbmly0
 
Och det här är Svetlanas upvisning. :) 
http://www.youtube.com/watch?v=mzdENIzw0Ns
 
Jag fick ett kort med 12 friträningstillfällen av Zaida för att jag gjorde uppvisningen :) YÄÄYY!! Men kicken efteråt var grym! Alla apploderade och jag var så glad att jag inte fick hjärnsläpp! Är inte inärheten av vart dom är men tycker ändå att jag har kommit långt på bara 8 veckor!
 
Sen fick Ann och Lovisa testa lite och jag visade några grundsteg. Sen cyklade vi hem till Lovisa och fortsatte firandet med film och chipsmys :) Efter en vecka med 4 polefitpass kan jag äta mina chips. Varje tillfälle är ca 2,5 timmars träning :P Idag är jag rätt sliten i kroppen och riktigt slut. Har ändå lyckats städa och diskat lite. Nu tänkte jag göra matlådor till veckan. 
 
Förresten! Köpe nya byxor i fredags, Samma märke och modell som mina senast köpta byxor. Hela 2 storlekar mindre nu! Inte konstigt att dom gamla inte passar. Ska gå igenom mina gamla byxor på jullovet. :D Och drar M på nästan alla tröjor, förut var det XL-L som gällde :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0