Blä.... Bajsdag!

Idag har nästan inget varit bra. Vaknade med huvudverk som blev värre och värre under dagen så runt två var migränen ett faktum. Åkte hem klockan tre och sen dess har jag istortsett varit död.

Klockan sju vaknade jag och var gruvligt hungrig, åt och sen började huvudverken lätta lite och efter en stund kunde jag se film utan problem. Men då kom mensverken i stället! Åh idag vill jag bara dö... Och Tor har varit en riktig pain in the butt! Han har väl bara tråkigt men ändå..

Fick iaf håret färgat igen och jag är supernöjd! Visst ser man en viss skillnad där det har varit rött men det går inte att få det bättre. Att det ska vara en toning.. Eh nä det var det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0