Födelsedagar :)

Nu har både jag och Kim blivit ett år äldre. Inte för att det märks så mycket men ändå :) lite kul iaf.

Igår firade jag min dag på Lycka :) Jag färgade håret för att få det så likt min naturliga färg som möjligt för nu är jag så sjukt less på utväxter! Men det gick inte riktigt som vi hade tänkt. Avfärgningen blev jätte bra och den färgen passade jag super bra i. Typ ljus koppar :) men sen när nästa färg skulle i så hände ingenting. Det blev lite mildare i färgen men inte ens inärheten av den färg jag skulle ha. Så imorgon ska jag dit igen och göra om färgen :) Men det var inte billigt: 1840 kr! Dyr födelsedag ;)

I skolan går det bra. Tempot är hur skönt som helst! Nu har vi faktisk fritid! Dock måste jag lägga den på plugg inför omtentan i fysik a :( men jag fattar mer nu än innan för att vi har kommit längre i matten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0