Uppdatering

Nu har det gått en vecka sen jag senast skrev. Jag borde nog göra det oftare men sen i torsdags har jag inte haft lust till något. Allt har bara känts tungt, segt och tråkigt. Jag borde plugga som en idiot nu för på fredag är det dags för dugga i matte D och nästa lördag är det omtenta i fysik A...

Åh just nu vill jag bara ge upp. Men när det är klart så har jag bara två kurser kvar. Då har jag läst 8 av 10 kurser :) liiiite till sen kan jag läsa, umgås, sola och bada. Har istortsett bestämt mig för att inte jobba i sommar eller bara jobba på något lugnt ställe med mycket sol :)

Sport bh funkar fint, lätt värd pengarna!

Och föresten jag har fått en strip stång av Kim i en sen födelsedagspresent! Hur kul som helst och man vill verkligen göra mer. Men jag måste läsa på vilken sorts uppvärmning man ska göra för det har gjort så sjukt ont i armarna. Men det är bra träning :) och det märks så tydligt när man blir bättre, det gör det inte på tex zumba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0