2013!

Då var det 2013 :D vi överlevde årets dommedag också ;)
 
Igår var det full rulle, städning, fixa till sig och laga all god mat. :) Men oj sicken mat jag gjorde, kommer säkert göra det fler gånger. 
 
Nyårs meny:
 
Förrätt:
Räksoppa med nybakat ostbröd med sesamfrön och havssalt på :)
 
Huvudrätt:
Kyckling med hasselbackpotatis, sallad och två olika såser. 
 
Efterrätt:
Vitchokladpannakotta med hallonsås. 
 
Heter det hasselbackspotatis eller hackebackspotatis? 
 
Efter middagen spelade vi Helt hysterisk, olika ölspel och cube ända till tolvslaget. Mycket skratt och roliga upptåg och en del dricka :P
 
Tor var helt färdig när dom sista åkte hem runt 3. Han låg helt utslagen i soffan så Kim bar in han i sovrummet när han skulle sova, söt kisse. Idag har han inte rört sig i många knop heller. Han ligger mest och sover :) Jag och Kim har inte heller gjort så mycket, jag har sett serier och spelat sims. Och städat undan förståss. Men det var inte helt fel att äta resterna från igår :) 
 
Gott nytt år på er alla! Iår önskar jag att jag klarar basåret och kommer in på det jag vill efter sommaren och att slippa ekomonisk oro. Tänker inte ha några nyårs löften, utan ta året med ro och göra så gott jag kan. 

Kommentarer
Postat av: UllaBritt

Maten såg riktigt god ut. Vem var hos er på nyårs? Vi var hos Valters lillasyster o hennes man.

2013-01-06 / 21:54:31
URL: http://ostor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0