Magkatarr :(

Ja jag har åkt på magkatarr. Jag har haft det en gång tidigare och det var under en tog stressig period i gymnasiet just innan jullov bestämde sig alla lärarna för att ha prov samtidigt och jag kände mig väldigt pressad. Och nu är jag i samma situation igen. Men det är ju inte så konstigt för den senaste tiden har det varit dugga i Fysik B och Matte D, omtenta i Fysik A, tenta i Matte D och nästa lördag är det högskoleprovet. Hade glömt av högskoleprovet helt tills i dag då Kim påminnde mig... Jag som redan hade ont i magen :(
 
Man kommer aldrig ifrån det, det ligger och gnager längst bak i huvudet vad man än gör. "Annica du borde plugga nu, det är tenta nästa vecka..." Det har varit något nästan varje vecka känns det som. 
 
Så det gick så där på tentan i Matte D idag. En uppgift fick jag helt blackout på och två andra kunde jag helt enkelt inte, -9 poäng bara där... Men jag får hoppas att jag klarade dom andra uppgifterna. Magen var inte rolig, ville bara rulla ihop mig till en boll och sova. Inte skriva en tenta idag. 
 
Gick iaf till apoteket och köpte lugnande till magen. Förhoppningsvis blir det bättre. Snart är det över. Fan jag behöver verkligen ett lov, vi har ju påsklov snart men ett långt lov och att allt ska vara över! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0