Upp och ner

Åh vad jobbigt det är just nu. Allt går upp och ner. Ena sekunden är jag skit nervös och stressad inför tentorna som drar igång om mindre än två veckor. Och jag är nervös över hur det ska gå med försäljningen av lägenheten och hur jag ska göra. Och lite nervös och stressad inför flytten som är samtidigt som sista tentan... Och en annan sekund är jag jätte lugn och njuter av solen och tänker att allt ska gå bra. Och sen börjar nerverna igen. Åh!!!
 
Först så här:
 
 
Och sen:
 
 
Jag vill bara att denna berg och dalhbana ska ta slut så att jag kan njuta av sommaren. Jag hoppas verkligen att vi i klassen ska dra igång något kul efter tentorna då vi äntligen är klara med detta helvetets år. Så att vi äntligen kan göra något kul ihop. Ev funderar jag på att gå på Bartömningen på Traversen den 31/5. :D Det kan nog bli grymt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0