Förra vecka :)

För exakt en vecka sen var det finsittning. Det var hur kul som helst och alla var superfina! Det var riktigt kul att klä upp sig till tänderna. :D Trerätters, allsång, mingel och sen dansgolv och efterfest! Perfekt kväll helt enkelt :P
 
Dagen efter var jag ganska seg :P Jag, Lovisa och Ann hade Harry Potter- maraton och åt en massa godis, chips och dipp och gjorde en jättegod vegetarisk coccos soppa :)
 
Annars så har veckan bara gått på som vanligt med Kemi och igår hade vi dugga (miniprov). Och det gick oväntat bra, hade inga direkta förväntningar men ändå. 
 
Och på polefiten har vi börjat klättra och satan vilka blåmärken jag har fått på benen :P Jobbigast är att jag börjar få ont i fingrarna.. Men det känns ändå bra för att jag har lärt mig en del trick nu :)
 
Och för några veckor sedan fick jag en kattunge av Kim :) Hugin heter han. Och nu har Tor och Hugin börjat bli kompisar. Imorse pussade dom varandra och alldeles nyss lekte dom som galningar i en låda. Idag så har jag varit hos Ullabritt och Valter och bakat bullar, vanliga kanelbullar och bullar med mandelmassa och hallon i :) Supergoda!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0