Nytt utseende

Ja som ni kanske ser har min blogg fått tillbaka ett ansikte igen :D Jag gjorde det helt själv med vägledning av syrran :D Supernöjd men ska nog göra den mer personlig sen. 
 
Nu har jag suttit och tittat på lite motivationsbilder till träning. Nu måste jag ta tag i det här. Dagarna är rätt tråkiga och något måste jag göra åt det fett jag har, men framför allt är det muskler jag vill ha :D Om lite mer än en vecka börjar polefiten, så sjukt taggad!! Det kommer bli så galet roligt! 
 
 
 
 
 
Igår blev det en dunderbra utekväll!! Vi åkte först till en fadder i Umedalen och hade förfest där, några i klassen hade gjort en vuxenversion på loppan från mellan stadiet haha! Så jag har twerkat i en hiss!!! HAHA Riktigt kul men vi var ganska många i lägenheten så det blev rätt högljutt så polisen kom kl 20:50... efter det slutade i iaf sjunga men det var inte jättelätt att vara tysta iaf. Så vi åkte alla till villan istället och hade SKITKUL!! Vi hade ändå tänkt åka dit blev bara nån timma tidigare :P Dansade hela kvällen, prata med alla och allmänt hur kul som helst :) Mat på Balo och sen hem och skypa med älsklingen. En grym kväll helt enkelt! Idag mår jag helt ok, bara ont i fötterna efter klackarna och ont i nacken efter dansen. 
 
IDIOTER!! nån kastade just ett ägg på mitt fönster.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0