Puhh!

Jag hämtade ut anatomi tentan idag, puh det var verkligen på håret att jag klarade den! Läraren fick sänka gränsen för antal rätt för godkänt för det var så sjukt många som fick IG. Med den sänkta gränsen var det ändå ungefär 40% som inte klarade den. Gränsen blev ifrån 70% rätt till 65% rätt. Och jag fick 65%! 59,5p vill säga, en annan tjej i klassen fick 59p och fick IG.. Fan vad jobbigt..
 
Till nästa tenta som är på tisdag blir det ännu mera plugg. Just nu har vi grupparbete och min grupp är nästan klar :) eller vi tror att vi är det men läraren kan inte riktigt tala klarspråk med oss... Så vi får kanske ändra något men hoppas på inte allt förmycket. Det jobbigaste är väl att vi sitter i datasalen hela dagen alla grupperna. Så 36 pers i en datasal från 8:30 till 16:30. Blir ju inte lite slut i huvudet av det.. 
 
Men nu är det bara en timma kvar till Polefiten :D idag ska jag samåka med en från förra veckan, så himla skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0