På väg hem

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Nu har det gått ca 3 veckor sen mitt senaste inlägg och skolan ångar på som vanligt. Nu har vi gått igenom hela kroppen. Nästa vecka börjar embryologin! Det ska bli sjukt intressant men jätte svårt säger alla...

Men det känns iaf som att jag har hittat rätt. Hittat hem på något sätt. Det är det här jag vill göra. Det är här jag vill va. Jag trivs i klassen och ämnet är galet roligt. Idag hade vi dissektion av strupe, hjärta, lungor och njure. Skit kul!! Nästan så att jag börjar fundera på läkarlinjen men vad jag har fattat det som så är skillnaden på dom båda att läkarna har mer praktiskt och mer sjukdomslära medan vi får lära oss varför... Annars är det rätt likt. :)

Men nu ska jag hem och mysa med Kim , har saknat honom så galet mycket! Och Tor förstås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0