Nya BH:ar

Jag märker mer och mer hur mina gamla Bh:ar blir förstora och nu går det verkligen inte att ha dom mer. Ann känner lika dant. Så vi gick förbi Change där dom hade ett bra erbjudande, Köp ett helt sett få ett till på köpet! Perfekt! Visste om att mina har krympt från 75G till en 75D ungefär men den är rätt stor i ryggen också.. men en 70E är bara att glömma att hitta på en vanlig affär. Så gick in med en 70E och märkte att även den är förstor runt! 
 
Stod bara och gapade när jag såg att 70 var alldeles för stor! Fick även gå upp en kupa så har nu mer en 65G!!! 65, G!! Det är ju sjukt! Den storleken går knappt att hitta på Twillfit! Får bara finna mig i att Bhar måste kosta. Vart annars kan jag hitta 65G?! Kan fortfarande inte släppa det. Gått ner från 75 till 65 på drygt ett år.. ett halvår om man tänker efter.. Men har samma proportioner eftersom att jag fortfarande har G... :D Men Ann kollade på hemsidan så om polefiten fortsätter att göra mig mindre så finns det upptill 60I på deras hemsida... Hoppas verkligen inte att jag behöver dom iaf. 
 
Men måste säga att det är himla skönt att brösten har blivit mindre, jag känner mig inte äcklad av dom som jag gjorde innan. Det gör inte ont på samma sätt i ryggen och kläder sitter bättre. Och dom är inte ivägen när jag ska sova! :D 
 
Och med rabatten blev det "bara" 800kr för två Bhar och två fina trosor till, hade egentligen kostat 1600 kr :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0