En liten observation :D

Jag ställde mig på vågen igår morse. Sen jag började universitetet har jag gått upp 5 kg. Ner 3 storlekar i jeans, ner från 75G till 65G, ner 1-2 storlekar på tröjor och klänningar. Och börjar inse att jag kommer nog aldrig bli en liten och nätt tjej på 65-70 kg som va det jag egentligen ville blir. Får väl istället satsa på muskler och skita i vad vågen säger! 
 
Till min lycka är nu inte bara mina lovehandels som blir hårade och mindre för vare vecka. När jag går upp så börjar midjan att bli hårdare, ryggen och armarna. För någon dag sen började jag ana två små bumpar just ovanför troskanten.. Kan ju inte vara möjligt tänkte jag! Men jo dom är kvar :D Och idag kände jag efter mer och jo tro på fan om jag inte känner två knölar nedanför revbenen! :D haha undra hur jag kommer se ut om ett år! :) tog en bild imorse på hur det ser ut nu. Jag i endast trosor. Det är väl bra att det bara är ca 5 pers som läser min blogg :) okej på bilden syns det kanske inte så mycket. Men man kan ana det :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0