Vilken nivå ska jag ta sen?

Nu står jag och velar. Ska jag gå om nivå 2 ytterligare en gång till eller ska jag chansa på nivå 3? Det har släppt otroligt mycket nu när jag går om det men jag är inte helt bekväm med att vara upp och ner än.. Och det är ett viktigt kriterie. 
 
Den här ska jag kunna göra innan nivå 3 men shit det är så läskigt och så tungt! Får väl nöta, nöta och nöta innan vi slutar på den här omgången. Kommer närmare och närmare mitt mål att kunna stå på händer. Fick några bra tips på knep av en tjej idag på friträningen. Kan göra snygga kullerbyttor nu :D Vilken grej att skryta med va ;) hahaha. 
 
Här kommer några bilder från min instagram:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0