Dag 06, min dag

Ja min dag har väl varit rätt bra. Vaknade runt 11 ch gick upp och åt frukost. Sedan gick jag och Kim över till Matte och Linda och så åkte vi in till stan för att köpa julklappar. Vi delade upp oss tjejer och killar. Jag och Linda gick runt på HM, Lindex och Gina. Tror inte att killarna hade tyckt att det vore så kul:P Sedan så möttes vi upp på teknik magasinet och gick till Waynes Coffé, jag köpte en bit äpplepaj. Den var faktiskt inte så god, smakade bara bittermandel (40kr helt bortkastat). Sedan dess har mitt humör bara blivit sämre och sämre. Ska nog ta en promenad och göra av med all negativ energi i min kropp innnan jag råkar bli riktigt arg på någon oskyldig.. Det är inte så ofta som jag är på dåligt humör... Har väl sin orsak också:/  Nu ska jag väl bara ut och ta en promenad och det pratas om att det ska bli bowlingkväll men vi får väl se hur det blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0