Dag 15, mina drömmar

När jag var liten så drömde jag om att bli popstjärna och att bli prinsessa. Jag ville gifta mig med prins Karl-Philip men jag anade att åldersskillnaden kunde bli ett problem, men det skulle säkert ordna sig. Men allt eftersom att jag blev äldre så drömde jag mer och mer om första kyssen och att finna den samma kärleken. Första kyssen var väl inte så överdrivet cool, mest flummig och nervös. Trodde att jag var kär i många men det var jag nog aldrig helt och hållet. I högstadiet drömde jag mest om vänner som jag kunde lita på, bli vuxen och komma ifrån den lilla byggd jag bodde i och träffa nya människor. Killar var ingen större dröm just då. Men efter högstadiet så började jag drömma mer om killar och efter ca ett halv år av drömmande så fann jag min prins!

Just nu drömmer jag om en framtid tillsammans med min underbara kärlek, familjen, ett jobb som jag trivs med och en trädgård med många fruktträd och bärbuskar och om ett par år bilda min egna lilla familj (får väl se när det blir:P). Har mina drömmar om att öppna ett caffé med dom mest underbara kakor och bullar som finns. Men drömmen jag jag vet kommer att bli samm innom ett halv år är att jag går på bal och tar studenten. De kommer att vara några av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0