Dag 16, min första kyss

Tror inte att jag pussade någon innan jag var 13, kille alltså. Familjen har jag ju pussat nån gång ibland innan dess. Men fick jag min första "kyss" när jag var 13år, det var på min och min kompis lilla födelsedags fest eller vad man nu ska kalla det. Då hade jag en pojkvän som hette Robert, tror igentligen att vi inte alls var så speciellt kära, bara att man fick pirr kännslor bara för vad det var. Iaf.. Han tog ut mig till bron in till huset, tyvärr var det en liten irriterande kille som var otroligt nyfiken på vad vi gjorde och envisades med att försöka få upp dörren. Vi kämpade på med att hålla dörren stängd. Sedan när killen där inne gett upp så stäckte han sig fram emot mig, just då vände jag på huvudet och kyss/pussen hamnade på mungipan, men visst var det lite spännande ändå:P
Sedan så kysstes vi mest på disco och spelade basket på resterna, det var som vårt förhållandeXD Jag var hemma hos honom en gång och det var typ jätte tråkigt. Kort där efter så gjorde jag slut med honom.

Efter det så var det ganska tomt på kyssar i mitt liv tills jag träffade Kim när jag var 17. Visst hade jag kysst någon kille på discon och sånt, men jag gillade aldrig att alla killar skulle bli så jäkla på efter en kyss eller två så då puttade jag bort dom och "raggade" vidare:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0