Dag 20, den här månaden

Den här månaden har varit riktigt lyckad faktiskt:) Det mesta har gått bra och skolan har inte virrat ihop en massa saker och det är riktigt skönt faktiskt. Men tycker att det är synd att de ska blåsa upp julen så mycket att jag blir less på julen innan den ens har börjat. Men nu när det bara är några dagar kvar till julafton så tycker jag att det börjar bli kul, göra godis, lussebullar, slå in paket och allt det andra. Dock känns det lite vemodigt att inte vara hemma och fira med min familj iår eftersom att det är första gången, men jag är glad för att dom stöttar mig :) det ska bli kul att fira jul med perssons släckten iår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0