Dag 23, något som får mig att må bättre

Mina vänner och Kim får mig att må bättre en dålig dag:) Bara lyckliga minnen kan få mig att må bättre och ett långt samtal ger också en mycket positiv effekt på mig. Av någon anledning har Kim en underbar förmåga att se det mesta positivt och kan få mig att se det positiva i något dåligt men framförallt förklara för mig att mina problem inte alltid är så stora som dom känns.
Och kyckling kan också få mig att må bra:) Men om någon har misslyckats att göra kyckling kan jag rent av bli arg, varför ska man förstöra en sån fin sak som kyckling??
Och drömmar får mig också att må bra, jag älskar att sitta och dagdrömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0