Min julafton i år:)

I år spenderade jag julafton med familjen Persson:) Det fanns plågsamt mycket mat och jag smakade även rätter som jag alldrig tidigare har smakat (syltor, rökt lamm mm) Vissa var godare än andra och jag hittade en ny favorit, rökt lamm. Det jag tyckte var godast var lamm, rödbetssallad, ägg och köttbullar.

Dagen började med att jag väckte Kim med frukost på sängen och julmys på hög nivå:) Sedan gjorde jag mig julfin och sedan var det fullrulle och vi åt så det stod härliga till. Har tryckt i mig hur mycket godis som helst. Men gott var det kan jag lova. Anton stod i centrum med hans undersköna sångröst som han nyss insett att han har:)



Anton gillade tryfflarna som jag gjorde, dock blev dom inte riktigt som jag hade tänkt mig men dom verkade bli uppsakattade endå:D Jag fick en hel del fina julklappar, tror faktiskt att jag fick mest:D Ska skriva en lista imorgon över vad jag har fått, ev blir det lite mellandagsrea och då kan jag ju skriva vad jag köpte där med:)



Paket öppning!! Det bästa med julen är väl ändå alla paket + all underbar mat?



Haha! Hoppas att vi inte hittar liknande kort på Anton om ca 30 år;)

När alla hade åkt för kvällen så spenderade jag en stund i telefon med min kära familj. Imorgon ska mormor ringa och jag längtar verkligen! Längtar faktiskt lite hem men det har varit superkul att fira jul med Kim för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0