shopping :)

Idag så var jag, Kim, Åsa, Ullabritt och Anton ute på stan, jag och Kim gick runt en del för oss själva och jag köpte mig en superfin ny handväska, den är svart med vita duvor på:) Fast Åsa blev liiite sur när hon såg att jag hade köpt mig en ny väska precis före jul:). Men det var faktiskt den sista i butiken och jag är jätte less på min gamla som var helt tunnsliten i tyget och hade hål ända in i väskan.. Och jag testade en hel del kläder men tänkte vänta med att köpa något till mellandagsrean, funderar på att bli lite mer mordern av mig. Har tröttnat på att gå runt i mina kläder som jag har haft sedan jag gick i högstadiet och jag tycker att jag har mognat lite och tröttnat en hel del på mina gamla kläder. Och jag hittade faktiskt en axelbandslös bh som passade och som inte kostade 800kr, men jag tänkte vänta lite med att köpa den för det är ju inte så många som har min storlek så jag tror inte att den försvinner:)

Och sen idag så gjorde jag 5 minuterskola och knäck med Kims hjälp:) Men dum som jag är så provsmakade jag smeten så mycket att jag blev spyless, lagom bra när man igentligen ska bli less på dom efter jul, men våra hann klappt stelna innan jag mådde illa av dem, bra gjort Annica bra gjort. Jaja kommer nog inte vinna veckovägningen denna vecka heller, vill hitta någon träning här uppe men jag vet inte vad. Jag är som sugen på att bara springa och få igång flåset lite:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0