the sims 3 <3

Igår fick jag låna Mlis the sims 3 skivor och installerade alla skivorna på min dator:) trodde först inte att min dator skulle klara av det men det gick fint fint:) Igår när alla sims2 spelen var avinstallerade och dom nya var installerade började jag spela för fullt. Spelade från 11 på kvällen till 6 på morgonen och sedan sov jag till 2 idag och sen spelade jag till 4:) Men det gick inte så jätte bra för mig. Först råkade jag göra min sim till en vampyr och sen så råkade jag döda henne för jag visste inte att vampyrer dör när de blir för hungriga... Då gav jag upp och gick och åt lite mat. Men jag tycker att det är så kul nu när de kan bli kändisar:P

Annars så händer det inte så mycket, har tittat på halva sesongen av cycel 15 av top model. Tycker att det faktiskt är en av dom bästa sesongerna hittills. Har ätit så mycket polkagrisstänger att min gomm och tunga har blivit alldeles ömma. Och trotts allt godis och mängder av julmat och absolut noll i motion så har jag bara gått upp 0,3kg denna vecka. Men det får bli nya tag efter nyår och under 2011 ska jag komma ner till 68kg och stanna där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0