Plugg plugg

Happ nu har man GIS och fattar typ ingenting men det verkar gå bra ändå av någon konstig anledning:P I förrgår så bärde jag och viktor upp ett skrivbord till mitt rum som fattades. Så nu har jag fyllt lådorna och skrivbordet ser nu ut att tillhöra en nörd. En jättetrave med skolböcker, en whiteboard med en massa glosor, ett penställ, överstrykningspennor, och en miniräknare. Helt annat jämfört med förra året då det stod en dator och en massa godispapper överallt på skrivbordet:P   Så i helgen blir det plugg plugg plugg, har kommit på att jag inte brukar sköta det så bra när jag är i skellefte så i helgen blir det å göra ett ryck så att jag ev kan åka upp nästa helg:)
Längtar dit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0