Min dag

Igår var det sminkpraty, vi fick reda på en massa ny sminknyheter, tex att Viva la Diva märket ska tas bort och ersättas med MNY mabyline:) verkar vara ett skitbra märke, billigt och färgglatt:D Sen så testade jag en grön underlagskräm som dämpade rodnaden i huden, bara det och lite puder och rouge och det blev skitsnyggt!! Så jag funderar skarpt på att köpa det sen någon dag då det finns pengar på kontot. Det kändes mycket frächare än att kladda på med fundation. Sen så fick vi en påse med gotter i, concealer, läppglans, hårnålar, schampoprover, rengöringstvål, rouge och skrubbhandskar. Sen så fick vi en massa tips på hur man kan göra olika sminkningar och testa på varandra:) Jätte kul.

Sen i skolan idag så har vi nästan inte gjort något, jag åkte in halv 7 för att ha matte, jag var den ända som kom:P Sen så hade vi svenska där vi läste en text och rullade tummarna, och sen blev det historiaprov. Tror att det gick hyfsat för mig och då var vi bara 5st i klassen för resten läser Idrott B och dom hade orientering. Och sen så skulle vi ha natur men då förhandlade vi med läraren så att vi kunde gå hem:) 

En bra dag, dock tog mina pengar slut när jag skulle handla, så jag fick låna 56kr av Lisa såg nu att jag bara hade 3kr kvar på kortet:P

Imorgon blir det praktiskt prov i hydralik, omhändertagande mm det skulle ta 5 timmar att göra och vi börjar halv 7.. sen så blir det in till sundsvall för körlektion och på fredag blir det uppkörning:) hoppas att jag grejar det denna gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0