Modell?

Idag var jag ut med Mli och fotade, Linda hjälpte till på ett hörn med reflexskärmen:) Blirderna blev ovanligt snygga och nu har jag laggt upp en bråkdel på fejjan. När jag gjorde det såg jag en länk i sidan på fejjan. Modelljakten 2011. Nappade direkt och nu har jag anmält mig och det vore kul om ni ville rösta. Gå in på länken nedan och rösta. Tryck bara på gilla-knappen i hörnet.  

http://www.modelljakten2011.se/Deltagere+-+Kvinder/show.htm?modelid=459

Finalen är den 18 Juni i Köpenhamn och då kan man få kontrakterbjudande av Unique Models. Det vore lite kul ändå.
Nu kommer lite bilder så ni vet vad det är ni röstar på:P










Alla bilderna tog Mli på mig idag. Insåg att jag har gått och blivit långhårig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0