Torsdag

Idag ringde Mli mig och undrade om jag ville hänga med på stan. JA!! Alltid kul att gå på stan, och vara med Mli :) Hjälpte Mli med lite julklappar och sen gick vi mest bara och kollade. Kl 14 var jag hos Emelie för att få håret uppsatt, denna gången blev det hur fint som helst. Nu är frisyren bestämd, lite övning som sen blir det fulländat :) Emelie måste våffla mitt hår innan hon kan sätta upp det så det blir mer volym. Då blir det STORT.



Typ den här frisyren :P
Blir lite nostalgisk när jag ser Ronja Rövardotter som var en av mina favorit figuer när jag var liten.

Och jag har varit lite duktig idag också :) Jag gick på vattenmixen. Idag var det en annan istruktör där. Rätt snygg kille faktisk :P Och han var jätte bra! Övningarna var nya (inte så jätte jobbiga dock) men i "pausen" så körde han järnet ur oss och han såg så lycklig ut.. Han tvingade oss till att springa runt i polen och då menar jag springa. Först fram och tillbaka och sen i sidled, om vart annat hela tiden. Skit jobbigt men kul :) Hoppas att han är med fler gånger!

Ska försöka träna så mycket det går nu innan jul, synd bara att ingen annan vill det. För är man mindre än 5 som kommer på passen så ställer de in. I måndags var Zumban inställd. Tisdags var vi bara tre på Boxen men de körde ändå för att det var så lugnt. Igår på Spinning +Core blev det inget för det var bara jag som dök upp... :( Fick bli gym istället men det blir inte samma sak då. Men rätt många gick på Vattenmixen idag :)

Summa av täningen innan jul:
12/12 Zumba inställt
13/12 Box
14/12 Spinning + Core inställt (gym istället)
15/12 Vattenmix
16/12 Förmodligen inget :P
17/12 Tänkt simma då
18/12 Badhuset stängt
19/12 Zumba! Ny koreografi också :)
20/12 Tänk testa på Step up då om inte gym
21/12 Resa ner på börjas

Och så här har jag tänk fortsätta under det kommande året. Till sommarn ska jag vara fin!!! Önskar mig presentkort på Intersport. Är i ganska stort behov av lite mer träningskläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0