19:D

Idag fyller jag 19, det är en ganska värdelös ålder att fylla. Inget speciellt händer när man fyller 19 man blir bara äldre. Men nu är det bara ett år kvar till jag ska gå på systemet:) Kanske ska skriva vad jag har gjort sen senast jag bloggade.

Tisdags:
Klarade matte B!!! Sedan åkte jag och Kim upp till skellefteå för att fira hans födelsedag. Vi åkte världens skumparbuss, stötdämparna måste ha varit trasiga för när bussen körde över ett gupp skumpade vi minst 3 ggr innan allt var lugnt och då åkte vi givetvis på ett nytt gupp. Jag mådde illa hela vägen upp till Umeå där det var bussbyte. Sedan vart det en helt vanlig hel buss.

Onsdag:
Vakande hyfsat tidigt och åkte iväg och handlade allt som behövdes tillsammans med Ullabritt. Vi handlade bla 2 liter grädde :P Vi spenderade resten av dagen med att baka i fyra timmar och sen äta upp allt som vi bakade, men fick så klart hjälp av diverse fikasugna människor som kom förbi. Vi gjorde två smörgåstårtor, två vanliga tåtor och sedan en satts semlor:D Det vart en halv smörgåstårta och nästan en hel tårta över. Kim fick choklad och en suduco bok av mig. Efter det gick jag och Kim hem till Matte och vi bastade och hade det trevligt.

Torsdag:
Hade tänkt göra hur mycket läxor som helst men det vart att jag gjorde lite på en och sen så fick jag sprall i benen och gick hem till Mli, där snackade vi en del, gullade med Vanessa, såg på film och drack te/kaffe.

Fredag:
Jag Ullabritt Åsa och Anton åkte in till stan för att byta en present som jag och Kim fick av Åsa. Vi fick två jätte fina nyckelförvaringar, vi skulle bara byta färg på den ena:) Sedan gick vi och åt på caffé och hade det allmänt trevlig. Hittade världens finaste skinjacka på stan så nu är jag en jacka rikare:)  Och på kvällen gick jag hem till en tjej som heter Linnea och köpte ett par skor av henne som är istortsett oanvända. Var hur nöjd som helst med mina inköp för dagen eftersom att det är saker som jag har velat ha jag vet inte hur länge:D

sedan gick jag och kim hem till Matte och där drack vi en del och hade det jätte trevligt. Dock började jag frysa som bara den och satt under en filt nästan hela kvällen, desto nyktrare jag blev desto sjukare kände jag mig. Så det vart inte så mycket för min del men Kim hade världens fest och kom på mitt i allt att nu rakar vi oss. Kim och en annan Kim ställde sig och rakade av sina skägg mitt i allt, till min förtjusning:D

Lördag:
Vaknade ett år äldre med huvudverk och jätteförkyld. Middag fick jag bestämma och jag valde en pizza sadwich:D Annars har jag mest tagit det lugnt och försöker bli frisk så att jag kan sätta mig på en buss imorgon. Försöker göra lite läxa men det går så där. Vore dumt om jag blev jätte sjuk nu så att jag missar ännu mer skola:(
Jag och Kim svängde förbi hemma hos matte och då fick jag låna två böcker av Fredrik som ska bli spännande att läsa. En biografi av John Jearmy och en annan bok.

nej men nu ska jag nog ta ett seriöst försök att plugga eller sätta mig och se ett avsnitt lost eller top model:) Lutar nog åt det senare om jag känner mig själv rätt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0