Alla <3 dag

Min alla hjärtansdag firade jag i tandläkarstolen och tandläkaren skällde lite på mig. Borde borsta tänderna oftare, använda tandtråd mera och fluxa varje dag... Men har iaf dragit ner på läsken och godiset en hel del:) Nu smakar hela munnen banan:D

Annars idag så har jag och mamma varit inne i Vara och gjort en massa viktiga ärenden. Fixade 5x3 paket med novaringar så nu går jag säker i 15 mån till:D Tandläkaren som sagt, och fick rådgiving på banken om hur jag bör göra med pengar när vi åker till USA, fick även nummer som man ska ringa om man behöver spärra kortet. Sedan gick jag och mamma till hon som har min balklänning. Jag prövade den nu med min nya axelbandslösa bh och alla smycken som jag handlade igår. Haha såg ut som en kändis:P De fick ta in den lite extra och de gav mig även tips om hur jag ska göra när jag tar på mig den:) LÄNGTAR! NU har jag bara ett problem, håret? Jaja har ett tag på mig att lösa det problemet iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0