Vad jag gjort i veckan

ojojoj, snart en vecka sen jag skrev här senast. Tänkte skriva lite snabbt om vad jag har gjort under veckan som var.

Tisdag: Packade väskan och satte mig på ett tåg upp till stockholm, stockholm-ånge, ånge-torpshammar. Men dock var det något fel på mittnabo tåget som vanligt så det kom en buss 40 min senare så jag var hemma ca en timma sent men det var ändå helt ok. Tycker att det är mycket skönare att åka en nedstäckt buss än ett alldeles för upplyst tåg med obekväma säten:)

Onsdag: Skola som vanligt, vi hade först 2 timmar historia (kommer faktiskt inte ihåg vad vi pratade om, men det löser sig) sedan en halvtimma NK B vi gick igenom luftvägar och kollade vår lugnkapacitet. Sen blev det coop och jag köpte mig en efterlängtad falukorv:) lisa var snäll att ta hem den åt mig för hon slutade tidigt. Sen hade jag Rörlig bild A, vi gjorde verkligen ingenting. Oliver var sjuk så vi kunde inte filma. Det ända vi gjorde var att tänka över några bilder som vi tog förra veckan in på datorn. När jag kom hem åt jag falukorv <3 och sen pluggade jag en del.

Torsdag: Helt värdelös dag i skolan. Först hade vi GIS. Jag har märk att jag har skit svårt att koncentrera mig när alla andra skriker i datasalen när det går dåligt för dom i facebook spelen. Min koncentration blir lika med noll och läraren säger verkligen ingenting. Han smyger mest runt bland datorerna och viskar om det går bra för oss. Jag sa att jag hade svårt att koncentrera mig bara. Då undrade han om jag ville ha extra hjälp, men jag är inte trög. Tycker bara att det är lite svårt att koncentrera mig bland allt skrikande. Engelskan var också helt värdelös. Vi pratade i små grupper i 15 min och sen såg vi några lustiga klipp på nätet. När ska vi lära oss något???

Fredag: Jag och Jonna åkte in till sundsvall för att kolla på en balklänning åt jonna och för att åka upp till skellefte. Hennes lag skulle spela där så jag fick åka med upp gratis:) Servicen i balklänningsaffären var värdelös den med. Vi gick runt och kollade och hon som ägde butiken verkade mest arg. När jonna skulle prova så hjälpte hon inte till alls, inga tips ingenting. Utan efter ett tag när vi var nästan klara körde hon istortsett ut oss ur provhytten för att hon skulle göra något där. Misstänker att det inte blir något köpt där iaf. Sen satt jag på en buss resten av dagen upp till skellefteå. Hihi när vi körde igenom Övik så åkte vi förbi kustbussen som lämnade sundsvall en timma före oss.

Lördag: Vi spenderade mesta tiden hemma hos Janne, Matte och Fredrik. Vi åt en supergod middag. Ugnsbakad kyckling med äppelcidersås och ris:) Sedan såg vi på The Wild Thing och Gullivers resor. Båda var riktigt bra. Vi åt ofantliga mängder ceezeballs, ostbågar, godis och cola:) Kollade även på sjuka klipp på tuben där det var en japan som visade hur man gör "matgodis", pulver + vatten rör igop till en gegga och låt stelna i olika former och sedan pussla ihop och vipps så har man miniatyr maträtter gjort i godis. Såg inte nyttigt ut iaf, misstänker att många barn äter pulvret som det är :D Det hade nog jag gjort om jag gjorde sånt där när jag var liten. Snackade med Fredrik om serier. Han följer typ 100 st och jag har sett ut allt på datorn. Efter tips om vilka som är bra så har jag nu laddat ner:

3 sesonger av Gerys Anatomy
3 sesonger av Kyle XY
1 sesong av Lost Girl
1 sesong av Pretty little liars
och fortsättningen på OTH sesong 8 :D     Funderar på att ladda ner Vampyer diarys och True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0