fick skäll av Mli.. måste blogga mera!! :D

Fick skäll av Mli i söndags för att jag har varit lite dålig på blogg fronten, men det är lite svårt utan internet och oftast så gör jag inget som jag tycker är värt att blogga om. Men nu gör jag ett försök ändå:)

I söndags åkte jag och kim ner till sundsvall igen. Blev 2 byten med bussen, först i Umeå (då fick vi världens lyxbuss) och sen i Övik (värre än en dålig skolbuss) När vi kom fram till sundsvall blev jag helt kär i Max Juniorburgare. Skitgoda! Var helt enkelt tvungen att köpa två:D

Igår hade jag det ganska soft, skolan började 12.15. Så det blev tåget in kl 11.11, kasta i sig lite lunch och sedan blev det lite matte. Lärde mig typ hur pythagaros sats fungerar :) Förstod det nästan iaf. Sedan hade jag rörlig bild och fick veta att tjejen som ska spela huvudrollen var sjuk så vi fick jobba med annat sistället för att filma, vilket börjar bli lite stressigt att få klart innan USA. Så jag fick sluta en timma tidigare och kom hem till min sjuka pojkvän som var gullig och hade gjort spagetthi med köttbullar:) Sedan såg vi på How to train your Dragon. Det var en ganska gullig film, men den verkade roligare men den var helt ok.

Jag lämnade även in Twillight boken för den gick helt enkelt inte att läsa, kan inte läsa en bok om jag redan har sett filmen. Jag vill som ha en egen uppfattning om hur personerna ser ut mm. Så jag lånade en bok av Charline Harris, har läst 5 av hennes andra böcker som är i bokserien True Blood. Jag älskar den bokserien men de andra böckerna verkar inte kommit ut på svenska än:( Om någon hittar bok nr 6 vore det underbart!!! Fick även låna Hundraåringen som hoppade ut ur fönstret och försvann  av Mli. Den verkar jätterolig och den ska jag börja läsa snart. Jag lovade Mli att ta upp boken Toffs bok till henne nästa gång jag åker upp. Tur att Mli har nästan ett eget bibliotek med bara bra böcker, ska nog låna fler av henne sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0