Skola igen då

Då var det dags för nya tag i skolan igen.. Ja så jätte pepp är jag väl inte men får väl trösta mig med att det bara är 149 dagar kvar!! Så jäkla skönt ska det bli!! Längtar så. Idag drog skolan igång igen, imorgon har vi prov på vad som hände i Sverige mellan 1500 och 1700 talet. Inte mitt favvo ämne men det är rätt kul med all onödig fakta och galna upptåg som de hade för sig förr:) Förhoppningsvis klarar jag matte B, gjorde ut det svåraste kapitlet idag (funktioner). Det har bara tagit mig ett halvår att jobba igenom det kapitlet så det känns inte så bra faktiskt. Men men får väl se hur det går, har iaf försökt.
Igår var jag, Jonna, Emelie, Patricia och Robyn och storhandlade. Jag handlade hur mycket som helst, hade typ bara smör och inlagd gurka i kylskåpet. Handlade mat för ca 700kr, var av en hel kasse var full med grönsaker. Här ska man vara nyttig!! Handlade inte en ända onyttig grej, bara vitlöksbröd och olja om nu det räknas. :) Nu när jag har hur mycket mat som helst så kliar det i fingrarna och jag vill bara stå och laga mat, men det ska ju ätas upp också:P


SÅ skön känsla det är med fullt kylskåp:D (det som jag har målat över är Viktors)
Kan noteras att frysen också är full:D

Har också börjat utveckla lite sömnaproblem... Sen fredags har jag fått ca 8 timmars sömn totalt :/ Gillas inte kan jag säga. Är hur trött som helst när jag går och lägger mig, men ändå kan jag inte somna. Igår låg jag och vred mig i sängen i ca 4 timmar. Idag har jag varit ute och gått så jag hoppas att lite motion ska göra susen. Var då nära på att somna när jag läste min bok iaf förut idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0