Snart fyller jag 19:)

På lördag nästa vecka är jag hela 19 år gamal. En ganska värdelös födelsedag.. Vill bli 20 och gå på systemet!! Bara ett år kvar snart:) Här är en liten önskelista, fick så bra julklappar iår så det fanns inte så mycket kvar att önska:) Men presentkort på det mesta vore kul, speciellt på klädbutiker eftersom att jag vill ha en ny graderob men har inga pengar att skapa en för.


Vart helt kär i skorna och i solglasögonen jag hittade på hm, och blev också helt kär i Make Up Store för ett tag sen. Och latteglasen har jag velat ha länge och jag tycker att det vore fint med lite fina och stora muggar:) Hade tänkt köpa skedar på lagerhouse som hade passat perfekt till (de är pastellfärgade:D)


Idag har jag inte gjort någonting, gjort en läxa, lagat mat som jag var helt övertygad om att jag hade misslyckats med (överkokt potatis, nästan bränd fisk, såsen såg ut som gröt men jag lyckades rädda den med lite extra mjölk). Jag har även skickat in en ansökan om sommarjobb till Rönnskär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0