Sundsvall idag

Idag åkte jag, Kim och Teo in till Sundsvall men vi åkte inte in till Birsta för vi insåg att vi aldrig skulle hinna det på mindre än fyra timmar. Men vi gick runt i diverse butiker istället, hittade en del fint på HM men jag köpte inget. Jag gick även in på apoteket för att ta reda på vad mina ringar skulle kosta (dom kostar 319kr här, hemma kostar de 25kr) så jag bestämde mig för att hämta ut dem nästa vecka istället. Systemet hade stäng så vi funderar på att åka in igen imorgon. Men vi får väl se hur det blir med det.
Och sen så tjockade vi oss rejält på MAX, först ett maxmål och sedan köpte jag 2 lyxmilkchake som jag och kim delade på, en jordgubb och en choklad:) Sedan satt jag där med en riktigt uppsväld mage och mådde illa, men gott var det:D

Och det var dagens bedrift:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0