vikt skola mm

Nu är jag uppe i skellefte igen, fast om två timmar åker jag och kim ner igen:P Jag gjorde en kul observation, vägde mig på fredags morgonen och fick en glad överaskning, hade gått ner allt som jag hade gått upp under jul + 0,1kg:) men när jag vägde mig i morse hade jag gått upp allt igen... Inte så bra kanske att äta chips, varma bio chip och godis i mängder... jag som vill gå ner allt snart. Jag och Kim hade ju tänkt gå på gymmet i veckan, nu får vi helt enkelt ta och göra det:D

Vi såg Megamind på bio i 3D, det var riktigt kul, men jag misstänker att den vore mycker roligare att se om den hade varit på engelska. Och sen så var det ett litet barn som började gråta mitt i filmen, då var det inte ens sorgligt ju! Alla i bion försökte titta vem det var som grät... Vem gråter till en sån film?

Sedan åkte vi hem till matias och åt tacos och sen så blev det bastubad, misstänker att torsdagens övertändning har satt sina spår för jag frös nästan i bastun. På övertäningen satt vi i en konteiner som var 800grader varm, vi skulle lära oss hur brandgaser ser ut och det var riktigt häftigt. Det var som ett tockt lager rök ovanför huvudet och i gasmassan färdades eldflammor fritt i luften, så jäkla coolt. Men när vi skulle släcka vart det jätte varmt för då trängde vattenångan igenom kläderna. Och jag hatar maskerna, får panik när de ska på, känns som om att jag ska spy och jag gillar inte riktigt darthwader-ljudet som blir när man drar varje andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0