Experiment

Idag har det inte hänt så mycket. Jag experimenterade i köket när jag gjorde en soppa på sparris, ädelost, potatis, och olika lökar. Det sprutade soppa över hela köket när jag skulle mixa den, det blev väldigt rörigt och kladdigt. Men det blev ändå rätt gott. Skulle ha mixat den ännu lite mer och hällt i mer vatten för konsistensen var ungefär som sölig gröt med potatis i:) Men smaken var inte helt fel iaf:)

Och det var dagens bedrift. Gick över en stund till Mli för att prata om en ev fotosession:) Det blir på lördag förmiddag och det GILLAS:D Så då kanske det blir en ny bloggdesign med lite tur. Bilder kommer iaf upp både här och på facebook:D Det blir och fota balsmyckerna iaf:)

Imorgon har jag stora planer, äta frukost, duscha, gå till Åsa och skriva ut ca 30 CVn och sen in till stan för att söka jobb. Hade tänkt slänga ihop en fest eller något i den stilen med några frivilliga men det går ju inte nu när jag ska fotas på lördag morgon...

Och äntligen har jag fått ner en massa avsnitt av en massa serier på datorn. Alla avsnitt av både Glee och Heores och lite filmer som jag tänkte bränna över på DVD innan vi åker till Kanada/USA. Men då måste jag även fixa ner ett brännprogramm också:)

Visst ja, jag och Kim sökte lägenheter på skebo och på blocket. Ringde på dom på blocket, En var upptagen redan, den ena svarade inte och den andra har inte svarat på mitt mejl än :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0