Hälsoförmiddag

Två dagar kvar! Kan inte tänka på någor annat längre. På dagarna är jag hel pepp och kan inte vänta längre, men på kvällarna när man bara vill mysa så vill jag inte åka. Då vill jag bara upp till Kim. Men det ska gå bra! 

Idag hade vi även friluftsdag, jag valde att gå på hälsoförmiddag. Där körde vi ett jobbigt chalange pass och avslutade med pilates/yoga pass. Hela kroppen är mör nu:) Men det var ändå rätt kul. Funderar på att börja gå på sånt där lite oftare. Gillar den där kännslan när kroppen är alldeles mör. Senare ikväll ska vi käka tacos, jag, jonna och några till.   

Fyndade en Wästerbottensost för 10 kr på copp idag :) Intresseklubben antecknar... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0