Norrsken!!

Igår såg jag NORRSKENET!! Första gången för mig, det var så fängslande vackert, rent av magiskt. Hela himlen glittrade, den var grön och lila och alldeles underbar <3 Mer av det här och jag kommer att älska den norrlänska vintern. Var bara tvungen att ringa hem och säga att jag ser NORRSKEN!!!



Ungefär dessa färger var det, lite mer grönt och lite tydligare var det, så vackert. Nu vill jag se ett rött norrsken :D

Idag har jag och Kim gått på en Sommarjobb/Rekryterings mässa. Där kunde man lämna in sina CV:n till olika företag och veta vilka företag som behöver jobbare mm. Dumma som vi är hade vi inte fixat nårga utskrivna CV:n. Men jag samlade på meljadresser och hemsidor. Så nu blir det å söka för fullt. Har även en del solkarbeten att göra. Religionen är halvklar, historian är inte på börjad och sen så har vi S-100.... 150sidor på engelska om skogsbrandsbekämpning. Kul med deras egna termer för saker inom brand som inte ens finns med i ordböckerna. Men men det går nog ändå:)

Hoppas att AWARE vann på innebandytuneringen!!!

Och förensten, ni MÅSTE äta Max nya burgare. Grande de Luxe. Så jäkla god. Brödet var perfekt, dressingen hade tryffel, rostad vitlök, parmensan och andra kryddor i sig. Köttet var gott tjockare och saftigare och grösakerna är som alltid färska. Det hela serverades i ett guldigt papper :D Ät den lätt värt pengarna, den är lite dyrare men värd det. Min nya kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0