USA

Så här ser vår resa ut genom Kanada/USA. Blir många timmar i bussen misstänker jag. Att bara ta oss till Kamloops tar oss ca 30 timmar tror jag(från sverige):P Om det är någon som vill följa vår resa eller vill få tag på oss när vi är där så finns det mycket info på http://usaresan.com/index.php. Där kommer det upp bilder, blogginlägg, schema, telefonnummer och sånt. Kan ju vara kul att kolla på ibland. Finns risk att min telefon lägger av i USA, jag vet inte om Halebop funkar där borta:( Men nu vet vi att vi kommer att få en hel dag på Mall of America, ett av USAs största köpcenter:D Det blir i Minneapolis:)

Idag efter skolan ska jag och Jonna in till Sundvall för att handla lite nödvändigheter och växla pengar. Sedan blir det å packa packa packa upp kolla allt packa igen:) Och sen ska jag läsa ut boken Räcker det om jag älskar dig? Den är så hilma bra, vill läsa ut den innan Usa så att jag inte behöver bära runt på den, det är inte så mycket kvar av den heller:P

 

Saker jag vill köpa på Mall of America:

Underkläder (främst BH, borde finnas finare där än här)

Kläder

Bakgrejer till Linda om jag hittar

Doppressent om jag hittar något kul

Presenter till mina syskon om jag hittar något

 

Jonna har hittat en karta över köpcentret så vi sitter och kollar på vilka butiker som vi vill gå in i. Sears, yogurt shop, skobutiker, kropssvård och Ultra Dimonds, chocolate factory, Victoria secret mm:D

 

Känns som att alla inlägg som jag har skrivit den senaste veckan har handlat om det här.. Men det ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0