You´re cut off!

Idag testade jag på skytte. Riktigt kul faktiskt. Första test skjutningen var jag grymm på. En helt godkänd serie:) sedan gick det bara sämre och sämre. Fick in en 5a på en annans tavla... Roligast var Banskytte, men Fältskytte var också kul. Har testat på det förut när jag var mindre, då var jag lycklig om jag ens träffade tavlan, så jag har förbättrats sen sist iaf:D Funderar på om jag ska börja med det här, det var riktigt kul faktiskt och jag gillar krut lukten:)


JAG?

Sedan tittade vi på tv hos Janne. Vi såg You´re cut off! Ibland blir jag så mörkrädd över hur pantade människor kan vara. Programmet var något sorts rehabiliteringsprogramm för divor. De skulle lära sig en ny livsstil som inte går ut på att spendera flera 10000 dollar på kläder och ständigt börja bråka med folk. Liknade programmet Ung och bortskämd. Fast värre! Citat från avsnittet: "Jag visste inte att man kan köpa skor som kostar mindre än 800 dollar!", "Bara 300 dollar till en hel outfit?! Det spenderar ju jag på bara en BH!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0