Färgar håret just nu :P

Japp nu sitter jag och färgar mitt hår, den ca 1 år gamla blonda utväxten ska nu bort lagomt innan balen :) Den kom fram ännu tydligare under USA resan när jag lånade Jonnas silverschampoo. Nu blir håret härligt chokladbrunt :)

Lite kul för jag har nästan bara målat i flera dagar nu och som nöje sätter jag mig och färgar håret :P

Men jag har inte bara målat idag, jag var på mitt nya jobb och skrev under en massa papper och fick lite info om saker och ting. Fick även mitt arbetsschema för sommaren. Ska bli så himla skönt ändå. Snart rullar pengarna in :D
Efter det åkte jag och Kim till Myrornas för att kika på saker men vi hittade inget intressant. Sen gick Kim till Lernia för att göra vad dom nu än gör där. Och sen åkte vi hem i ett riktigt uselt väder. Har verkligen upplevt lokala skurar idag. Spöregnade i ca en km och sen uppehåll och solsken om vart annant längs vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0