Jobbintervju :D

För någon timme sedan ringde de från Skellefteå kommun och sa att de ville träffa mig inför en intervju :D JAAA!! Ett ev jobb i sommar. Bara intervjun går bra, inte komma sent, inte göra bort sig, och hur ska man vara klädd?? Shiit finns så mycket att tänka på nu.

Och har också suttit och testat sminkning till bal/student. Blir nog smokey eyes på båda, men vilken färg? Lösögonfransarna var lite pilliga att få dit eftersom att det var första gången som jag sätt på mig några. Men de sitter bra ändå :D Ska jag ha glitter eyeliner också? Det är så fint, men passar det?

Ja just nu är det verkligen en miljon frågor, och egentligen så borde jag sitta och skriva om 70 talet...





Katy Perry inspirerat?                                            eller                                    Smokey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0