Prov, IKEA och inga lektioner

Ja nu har jag varit här uppe i torp i några dagar och kl 1 idag så åker jag upp till Kim igen. Nu har Kim skrivit på kontraktet för lägenheten och fått nycklarna. Så ihelgen blir det att mäta fönster, väggar, luckor och komma fram till hur vi vill ha det. Kan nog bli en hel del diskussioner men det blir nog bara kul:D I tisdags gick jag på IKEA och köpte lite saker som jag visste att vi saknade. Det blev: Badrumsmatta, toaborste, dörrknoppar, dörrhandtag, 17 matlådor, magneter att fästa på väggen för att häga upp knivar på och 6 lattemuggar, det var nog allt. 295kr, man måste bara älska IKEA:)

Skippade som sagt skolan i tisdag och sjukanmälde mig.. Hade bara 2 lektioner eftersom att jag var klar med engelskan. Och kom fram till att det bara var tidsagen som jag kunde gå på IKEA innan balen. När jag sitter på tåget mot sundsvall får jag veta att vi varken har någon NK eller religion. :D Sjukanmälde mig helt i onödan ;) Igår hade vi historia och NK prov (fick VG på det). Och idag går engelskan också bort. Så jag har bara GIS prov och sen slutar jag :) Så sammanfattning av denna skolvecka är: 3 lektioner och 2 prov. Stressar inte ihjäl sig här iaf :) Dock känns det ju lite onödigt att åka upp och ner för bara 3 lektioner för det finns andra saker som jag vill göra, måla, tapetsera, inreda ja ALLT.

Nu ska jag börja med min uppsatts om 70talet. Funderar på att intervjua experter i änmet ;) Kanske blir det Ullabritt som får hjälpa mig med skolarbete denna gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0