Prov prov prov....

Ja nu är veckans alla prov avklarade, nationellt prov hör och läsförståelse i eng B check :) Har också lämnat in profilkläderna idag och sitter nu på tåget med en julgran som sällskap:) Väskan är fylld med saker som jag ofta inte använder och den väger ton! Imorgon ska jag upp tidigt för en jobbintervju på hemtjänsten och sen ska jag till tandläkaren :(

Igår hade vi sista övningarna någonsin, sista övningen var ändå ett väldigt bra avslut på profilveckorna. Då spelade jag skadad och hade smetat in hela ansiktet med fejk blog och sot :) Jag och Lisa skulle låtsas vara bästa vänner och när allt kom till kritan och det var dags att börja spela så tycker jag att vi som markörer gjorde ett väldigt bra jobb. Det gjorde dom andra också! Det flöt på bättre efter lunch tycker jag. Före luch skulle jag vara sjukvårdare... minns faktiskt ingenting från sjukvården i ettan. Minns väl lite om jag tänker efter, men det sitter ju inte i ryggraden längre kan jag ju säga. Blev typ helt ställd när jag skulle ta hand om någon. Fan jag sög på det där. Tur att det är över nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0