"höstlovsvecka"

Nu har min syster varit här i en vecka och imorgon åker hon hem :( Det har varit riktigt kul att ha hon här. Vi har tagit med henne på Hockey, gått på stan, fotat ihop med Mli, filmkvällar och allmänt bara mysigt. Speciellt när man verkligen kommer in i en konversation och glömmer bort tiden och helt plötsligt är det JÄTTE sent :P Hoppas att hon kommer upp fler gånger, gärna snart :)

Har även köpt en vattenpipa, här är lite bilder från när vi invingde den :)

Jonas (grisen) jag ("pinuppa") och Kim (vildsvinet) innan vi gick på Skogs "Halloweenfest", en rätt lugn kväll. Linda var en ängel, dock saknas blidbevis :) Men hon var söt som ängel :)



Linda har även ändrat en del på min bloggdesign, gillade den som var men lite ville jag göra om. Igår och idag har hon försökt lära mig så mycket hon kan om koderna och allt det där... Men jag fattar ändå noll :D Men vissa delar har jag gjort av designen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0