Engenföretagare?

Hmm ja egenföretagare...? Är så less på att gå runt arbetslös och jag har haft en dröm att ha en egen butik/café i snart 1-2 år. Så ja varför inte? Det var i veckan som jag och Kim började prata mer om det och sen så såg jag att det var en Starta eget träff på Arbetsförmedlingen så nu har jag varit där. Och satan vad info jag fick och alla är glada att hjälpa till och ge råd. Blev verkligen bra bemött, vilken skillnad ifrån när jag först gick in på AF och anmälde mig arbetslös och när jag har sökt jobb. Nu var alla mycket mer positiva och villiga att ge råd och lyssna på vad jag har att säga.

Typ 6 stycken ville att jag skulle komma på möten och bolla idéer och få råd. Ska prata med min handläggare och ev så kanske jag börjar på detta projekt nästa vecka typ :D

Här går det undan.

Nästa vecka på måndag kommer min Lillasyrra upp :D JAA!! Som jag längtar! Måste fixa en luftmadrass också :D

Snart är köket klart, ska bara fylla i dessa kanter som blev fel mm.

Och i lördags var jag och såg min första Hockey match. Det var riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0