naglar

Såhär fina naglar fick jag när jag färgade håret utan handskar.. Blev lite inspirerad nära jag läste Marres blogginlägg om naglar och nagellack. Så jag gav nagelkonsten ett försök.

Blev ganska kladdigt. Men till mitt försvar så använde jag en böjd spik och en skruv att måla dit ränderna med, för vi hade inga tandpetare som det stod att man skulle använda. Och klockan var 12 på natten och vi har väldigt dålig belysning i vardagsrummet...  Lite mer kreaktivt än det jag brukar köra med, inget eller enfärgat och på sin höjd blir det fransk manikyr en gång om året. Ja det blir sägert bättre med tiden när jag har fått öva lite.

 

Om en stund kommer Linda och Mli och hämtar upp mig för då ska vi ut på krogen. :D Överväger att måla över gårdagens kladd men vet inte om jag hinner...

 

Har för övrigt varit sjuk som jag vet inte vad i några dagar nu, låg och kramade porslinstronen i förrgår + mensverk+ förkylning + feber = var inte vaken så många timmar den dagen..

 

Var också på arbetsförmedlingen i dag. Och nu träffade jag min arbetscoach och han var faktiskt riktigt trevlig. Vi diskuterade väldigt länge om alla jobbmöjligheter. Och sen gick jag på gubbdagiset (clas ohlssons) xoch köpte ett startkitt med akrylfärg + penslar och duk. Så ju jävlar ska det bli å måla. Kom fram till att jag ska bli en känd konstnär och sälja tavlorna för miljoner :D Ska börja med en hundrig så passa på nu innan jag blir känd ;) De kommer att vara värda miljoner om några år :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0