Tandläkare imorgon :(

Imorgon ska jag till tandläkaren... Uch och fy! Blir nervös bara jag tänker på det. Ska iaf få lugnande igen. Ska nog ta och byta tandläkare till en som förstår sig på landläkarrädda människor. Sedan har jag inga övriga planer för dagen, blir väl som förra gången då jag sov i 4 timmar efter och var allmänt mör i huvudet hela dagen... Uch vill inte! Har iaf lärt mig något av att laga tänder, borstar tänderna varje morgon och dag och använder flux så ofta jag kommer ihåg. Men sen är det allt det där goda söta godiset. Det går typ inte att sluta. Försöker men GAHH. Har inte ätit något sådant idag faktiskt. Men sen har jag ju druckit jouice.. och det ska inte vara bra för tänderna.. samma sak som gröna frukter, te, kaffe, mjölk, vin, öl, rökning, snusning, piersing, SOCKER och ja en massa annat som jag läste i en brochyr hos tandläkaren. Det ända som gick att äta är typ vatten och sallad.. Måste ju få leva också! 

Imorse kollade Kim på sitt ID och såg att det gick ut idag.. Då blev det en snabb sväng in till polisstationen för att hämta hans nya innan de stängde :) Gick runt på stan under tiden han gjorde det. Hittade faktiskt två BH på Hm som passade. Men jag lät dom vara. Spenderade pengarna som jag fick av mamma på två klänningar jag velat ha jättelänge. Fick 500kr av mamma för att hon kände sig generös :D TACK! Alltid kul att uppdatera garderoben och nu har jag äntligen lite extra pengar. Har ca en hundring kvar men de får väl gå till något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0