Zumba!

Igår testade jag Zumba för första gången. Det var riktigt kul :) Gillade musiken och att det var fullt ös. En del av stegen känner jag igen ifrån Aroebix och hiphop så det blev lite enklare när de stegen var så då kulde jag verkligen köra hårt. :) Blev så svettig att knäna och smalbenen blev svettiga. Typ gled på golvet sen när vi skulle strecha. Inte mysigt... Det var jätte skönt att cykla hem sen i det svala höstmörkret. När jag kom hem blev det en proteinshake och sen älgkött med pommes till middag. Kim hade varit hemma hos Ullabritt och Valle undertiden jag tränade. Valter hade en massa kött som de behövde blir av med efter älgjakten (ca 70kg). Så jag och Kim fick ett antal kilon. Känns riktigt rikt att ha fulla frysen med fransyska och entrecot.

Idag har vi varit på stan en stund, åt på dallas och köpte lite godis... Det var tydligen en special dag i dag i stan. Många butiker hade öppet till 21, och rabbatter och godis överallt :D Im in Heaven! Köpte 1 Tshirt och 6 örhängen för 150 kr :D Fick 20kr rabbat på tröjan för att jag väntade i 5 min med att betala :)

Kan säga att träningen från igår börjar kännas nu. Speciellt i låren. Längtar till nästa pass på måndag. Ska nog köpa ett årskort. Måste hitta 3500kr först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0