Hemresa

Igår åkte jag hem igen, det var skönt att komma hem och få sova i min egen säng :) tor är helt galen, han lämnar inte min sida och han pussas hela tiden :)

Tågresan var väl ok, vi blev försenade för det blev ett vagnfel i Uppsala så de skulle byta vagn mitt i natten.. Men jag är glad för att jag inte skulle längre än till bastuträsk för efter jörn hade ett godståg kört med trasiga jul så det tvungna att kontrollera hela banan efter skador...

Sista dagen hemma åkte jag Linda och mamma till lidköping. Linda skulle till tandläkaren och jag fick mig också en gratis koll på det jag har kvar från tandställningen. Allt ok! Och sen gick vi mest på stan och gick på nostalgeek! Älskar den butiken och sen senast har dom öppnat en galssbar i butiken! Nästa gång ska jag inte äta så mycket till lunch så att jag kan ta en glass där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0