Nobelpriset

Nu ska jag erkänna en sak. Min högsta dröm är att få vara med på nobelmiddagen och prisutdelningen. Helst som pristagare men det är nog nästan omöjligt. Men att bara få vara där skulle vara så coolt. Alla så oerhört smarta människor på samma plats, tänk all kunskap som dom har! Åh tänk vad man skulle kunna lära sig där.

Men första steget för mig är att klara basåret. Nu har jag blivit dunder förkyld och på onsdag har vi dugga i matte, tror att den är på ca 2/3 av hela matte c kursen. Och man kan kamma hem hela 6 poäng till tentan och för att få godkänt måste man ha 14 poäng. Så nog vill man göra bra ifrån sig. Men får se hur mycket jag orkar. Nä men nu ska jag koka lite polkagriste och fortsätta se Nobelfesten och sen kanske plugga lite matte :)


Kommentarer
Postat av: UllaBritt

Läste att du var jätteförkyld. Hur är det med dig nu då?

Svar: Nu börjar det vara bättre, till veckan är jag nog helt frisk :D
Annica

2012-12-11 / 19:03:19
URL: http://ostor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0